1 step forward..2 steps back...

Goafton vänner!

Härligt med fredagkvällar tycker jag! :)

Fast denna kvällen är jag mer handikappad än jag nånsin vart tror jag...  :( jag kan inte ta ETT enda steg  utan att det bränner som faaaaan i ljumsken & strålar ner över rumpan.. + den vanliga pissvärken i ryggen då såklart !

Jag har ju börjat att vara ute & promenera lite smått.. väldigt sakta..& lugnt.

detta har visat sig vara inte så bra för min del.. har haft en konstig brännande smärta i ljumsken flera dagar, men tjurig som jag är har jag tänkt att det ska vara så, och pinat mig själv & gått ändå..i tron om det går nog över.. och det har gått över-till en överbelastning på ljumske/bäcken..

så nu i helgen har jag strikt promenadförbud-och idag har jag inte klarat av att gå många steg sedan jag kom från sjukgymnasten imorse.. hon provocerade fram smärtan ännu mera för att kunna säga vart exakt det kom ifrån.. och mkt rikitgt kommer hela skiten från ländryggen.. så hon förvarnade mig om att fortsättningen på denna dagen kunde bli hemsk... och tänk så rätt hon hade !

Men min mor & far drog med mig ut i friska luften lite ändå.. jag satt mest i bilen, vi åkte till Kramfors för att hälsa på min kusin som startat fik på flygplatsen! det var jätteskoj att se hur fint hon hade gjort där! och så käkade vi lite lunch där, jättegod paj !

Sedan skjutsade min moster hem mig till barnen & T som kommit hem från skolan, båda grabbarna har haft kompisar här idag, tänk att killarna har så gulliga kompisar.. det är alltid ett nöje att ha alla barnen på besök! de livar upp tillvaron ..

Nu ikväll har Anton åkt med sin kompis hem till Långsele för att sova över där...   det bli nog bra det ! bara de somnar i tid denna gången...  :) typ innan kl 4 på morgonen..  :D

Imorrn ska vi , om jag kan gå lite bättre än i dag,utan kryckor, åka en sväng upp på Övergård & kika på vintermarknaden som håller till där uppe i helgen, kan ju bli kul att kolla runt lite ..

Nä nu ska jag se om Hampus ska sussa nångång...

Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0