Äntligen!

Imorrn bär det iväg till paradisbadet i Ö-vik med la familia !

som killarna har längtat efter att få åka dit... det var ju väldigt länge sedan vi va där.. nästan 7-8 månader sedan tror jag..

nån som funderar på att hänga på? GÖR DET ! ju fler desto roligare !!

trist bara att jag inte kommer att kunna åka så mkt... men att se barnen ha skoj värmer i hjärtat!

gårdagen hämtade jag barnen hos mor & far, de sov ju över där, de hade haft hur skoj som helst... smaskat godis & annat de inte får göra hemma på veckorna...   :)

sedan skjutsade jag Hampus till Noak , där han va hela eftermiddagen, sedan vart det hockeyträning med Anton !

efter hockeyn for vi & hyrde film, " Upp"- den va jättebra!  sedan 2 filmer till som de fick välja...

så kvällen igår vart mkt slappande & mysande...  :)

idag har vi skjutsat Anton till sina tvillingkompisar i staden, sedan hämtade vi upp 2 st kompisar till Hampus på fritids, så nu leker de härhemma så fint så! 

ikväll är det återigen dax för killarnas innebandyträning... hoppas att många barn dyker upp, trots att det är sportlov...  men det gör det nog känner jag på mig!

nu är T ledig några nätter oxå... så barnen hinner med att träffa han något.. det har ju blitt dåligt med det nu när han jobbat så himla många nätter på raken...

Nu ska jag se efter vad vi ska käka för middag idag... den eviga frågan...

kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0