Gammal vänskap rostar aldrig!

Måste bara få säga detta.. att häromdagen ringdes jag med en vän som jag varit vän med sedan småskolan.. vi har hängt ihop i vått & torrt..flyttade till S-vall samtidgt.. var på partaj samtidigt.. hade samma kärleksbekymmer..  :)  sedan går det ju långt mellan gångerna man träffas sedan jag flyttade tillbaks till Solle, hon blev kvar i S-vall.. nu hade vi inte träffats på 2 år, inte heller knappt talas vid i telefonen.. men i förrgår hördes vi av igen, och pratade i nästan 2 timmar.. måste vara rekord för mig !  :)  det var sååå skönt att prata med henne igen, och som det är med gamla vänner, är det som om man inte vart från varandra något alls!  vi fnittrade som vanligt..  nu ska vi se om vi kan hålla kontakten lite tätare än vartannat år denna gången....   :D

Annars idag, hämtade vi Anton & kompis Fabien i Långsele för att sedan fara upp på Vintermarknaden, där var det mysigt... bra att det inte var långa sträckor att gå oxå!  fast jag gick inte så mkt, klarade inte det. imorse när jag vaknade hade smärtan i vänster ljumske inte försvunnit, och jag hade även fått likadant nu på höger sida.. tror ni jag är nå less nu då??? förut kunde jag ju liksom halta mig fram på den friska sidan.. nu går jag som om jag skitit på mig...

barnen fick handla lite godis, munkar, jag & T köpte varsin Langos, de är ju sååå goda, och dessa vi köpte var enorma!!

Nu har vi oxå tagit fram våran fritös som inte använts på några år, för jag har fått ett superbra recept av Angel, som jag tillochmed tror jag lagt upp bland mina recept här.. på dessa Langos ! så nu ska vi göra det nån dag ! gottigott !!!

Sedan efter besöket där, for vi hemöver.. sedan har jag tillbringat större delen sittandes i soffan eller vid köksbordet... sååå fucking tråkigt !  men vad ska man göra? det känns fruktansvärt just nu, att inte kunna röra sig normalt överhuvudtaget, tycker ni jag gnäller? ja det gör jag oxå, jag tycker faktiskt rätt jävla synd om mig just nu kan jag säga utan att skämmas.... men allt kommer nog bli bra, intalar jag mig.. så småningom..
bara jag får rätt rehabilitering så.

Ikväll har vi kollat på Körslaget, ett mkt underhållande program tycker jag!  roliga & duktiga körledare är det i år oxå!

Imorrn har vi inget särskilt på agendan... sitta på arslet... elller nåt..

Många kramar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0