Helgen!

Helgen som gått har vart väldigt lugn & skön !

fredagen , var det hemmakväll framför finalen i lets dance! såklart vann vår favvo !
I går hade vi kompisövernattning för Hampus, Elias sov över här, han börjar få in klämmen på det nu !  :) han är en van globetrotter !  :D
Idag var vi med min mor & käkade på nipan, guud va mkt go mat de hade där idag... är så mätt att jag fortfarande är sprickfärdig...  :)

Ja, vad har mer hänt? JO !  mor & jag har beställt biljetter till Terry Evans Storseans den 10:e maj !  ska bli så himla intressant att kolla på... han är ju väldigt speciell... kommer att bli en mkt givande kväll känner jag... hela 4 timmar varar den... härligt!

& snart har barnen lov IGEN!  jag kan inte minnas att vi hade loven så nära varann när jag var liten...  det var ju bara ett par veckor sedan de hade sportlov!  :)
men de är såklart jättenöjda !
vi ska sova över hos min kusin Mange en natt, så barnen får bada på det stora badhuset i Östersund !


Imorrn ska jag till El doctore igen oxå.... känns som om jag snart får klippkort på VC.. men det är ju såhär det är just nu.,. och det är bara att acceptera faktum... allt blir bra tillslut !
hihi.. det är ett mantra jag upprepar om & om igen... " Allt blir bra tillslut"  :D

Nä nu ska jag hämta hem storgrabben från grannarna... ta hem en av deras småkille hem till dom, från oss...  :)  kollektivet i Hjälta ! 

fick en bok av mor & far idag oxå, som verkar jättebra!! " Känn pulsen slå" heter den... och som mamma uttryckte det: Det är ju en sån där hemskt otäck bok som du gillar...  precis !  :) tacks rara mamma & pappa... love U !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0