Hellooo!

Så har vi tisdag då.. snart är påsken här oxå... nu flyger tiden fram alltså..! & snart jag oxå på min kvast.. haha.. fattar ni? 

Igår hade grabbarna en skoj dag efter skolan, då fick de följa med & lira lite innebandy med några klasskompisar på brandstationen!  T följde med oxå, så det var 2 pappor, och 5 barn, de hade haft superskoj, de spelade 2 timmar, så de va ganska trötta när de kom hem ! :)

Idag följde Hampus med Elias hem efter skolan, och har vart där ända tills ikväll, eftersom jag oxå har vart hos Madde ikväll, på Me&I klädparty, de har sååå snygga kläder alltså!  tänk om bara min plånbok vart liiite tjockare... hittade hur mkt som helst.. men det kommer ju fler partaj..idag beställde jag en t-tröja till Hampus, iallafall.. han fick välja den själv, det blev en med fotbollar på.. oväntat va?  :)
hos Madde fick vi en massa go-fika oxå ! och kok-kaffe.. vad gott det är !  det är bara hos Madde man får kok-kaffe.. jag tror jag måste plocka fram min kokpanna jag oxå.. gottigott!

Igår var jag hos doktorn igen oxå, mest för att hon skulle förlänga sjukskrivningen, i väntan på rehab.. så nu är det 16 april som vi räknar med att ha rehab-mötet! skall bli mkt intressant !

Imorrn när jag skjutsat killarna ska jag ner på niphälsan & cykla lite igen... hoppas det går lika bra denna gången som det gjorde sist !
sedan ska jag hem & göra några påskägg...  :)
imorrn skall Elias hänga med oss hem oxå, så jag tror han ska få välja middag kanske!

Imorrn är det sista dagen för barnen på skolan oxå.. sedan är det lov i 11 dagar!
barnen tycker det ska bli sååå skönt & va lediga!
vi ska inte göra så mkt på lovet.. men vi ska iallafall en liten tripp me en övernattning hos min kusin i Ö-sund, så barnen får bada på sitt favvo-badhus där!  de har så många bra vattenkanor där tycker dom !
sedan kanske vi ska hälsa på barnens farmor i S-vall en dag oxå...

På lördag ska vi bjuppa mina rara föräldrar på påskmiddag härhemma.. blir en vanlig enkel middag.. men mysigt med mor & far här...  <3

sedan får vi se vad vi hittar på för barnen med Madde & Co kanske nån dag oxå... grillning kanske? är ju så mysigt & se hur skoj barnen har tillsammans, och vi oxå för den delen !  :)

Nä nu måste jag sova en sväng... har fått tagit en extra tablett ikväll... inte nådig min rygg...
kramaaar!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack så mycket för din kommentar i min blogg.

Det värmer verkligen!

2010-03-31 @ 08:34:56
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0