Lidl-premiär !

Godmorning friends!

idag öppnar Lidl-matafären, här i staden ! ska nog dit en sväng, när jag ändå måste handla lite mat innan jag hämtar barnen.. kan ju bli skoj & se nåt annat emellanåt..  :)

Antons övernattning i Junsele häromdagen, hade gått hur bra som helst!  de hade somnat vid 21, sedan var Anton först upp på morgonen när de skulle iväg till skolan !  :) han sa att det hade vart jätteskoj där i " Jönsel"  :D

Igår hade barnen innebandyträning, och igår tror jag det va rekord på barndeltagande !  kul !

Ikväll har Anton handbollsträning, & Hampus ska få ta hem 2 kompisar.. blir nog bra det !

Idag hoppas jag på att få höra nåt positivt från min sjukskrivningskoordinator, de skulle ju ha möte om mig på VC.. om vad det blir för rehabilitering för mig.. vad som helst kommer jag att gå med på.. bara det blir bättre än vad det är nu..
synd bara att det tar tid me allt.. långa procedurer om det mesta.. men det är väl så det är.
Mitt mål nu är att jag hoppas ha fått ordning på ryggen inom några månader... bäst att inte ha fööör höga förhoppningar..
Jag saknar mina jobbarkompisar oxå.. har inte hört nåt livstecken från nån.. förutom att jag var förbi hos Gudrun igår, skönt att surra lite.. sedan är ju jag en sån som inte gillar att prata i telefonen heller...  :)

Imorrn ska jag upp på jobbet en sväng, innan jag ska till sjukgymnasten kl 9..
Nä nu ska jag göra lite övningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0