Tisdag..

dagarna & veckorna flyter på i sin vanliga takt.. är nu hyffsat less på att gå hemma & ha ont..

fick svar från ortopeden idag, och det var som vi trodde.. inga skellettskador, eller diskbråck.. utan nu känns det lite som att vara tillbaka på ruta 1.. nu ska det gås vidare från Vc & min sjukskrivningskoordinator skall  förhoppningsvis få mig på ryggis eller dyligt, så man får lära sig & leva med den här skiten... eller om det går att avhjälpas med dessa blockader, eller kortisonsprutorna som de injicerar i mellan kotorna, som de pratade om senast..

det som är mest lessamt är all väntan... är nu inne på min 3:e månad som sjukskriven... och jag hoppas att det händer något positivt inom de närmsta månaderna.. annars vet jag inte vad jag gör..

för jag klarar fortfarande inte av så stora fysiska ansträngningar... det räcker att bädda,gå en kortare prommis... så vips !  har jag svinont igen... jävulst lessamt !
jag har ju fått några övningar från sjukgymnasten som jag gör 2ggr per dag.. har gjort det några veckor nu, men ser inte någon förbättring.. snarare tvärtom.
får höra med henne på fredag vad vi ska göra...

Annars är allt bra härhemma..  :)  barnen har kompisar här var & varannan dag, så härhemma stjojas det & leks för fulla muggar! som det ska vara tycker jag !

Idag har Anton fått följa med en kompis hem till Junsele , för att sova över tills imorgon! spännande !   sedan skall mamman skjutsa in dom till skolan imorrnbitti.. tro om de kommer att vara trötta grabbar i skolan imorrn??   :)
de skulle åka skrillor där i Junsele ikväll, Anton kommer säkerligen att ha det skojigt !

Just nu är grannbarnen här & leker med Hampus, de spelar Wii-Fit.. kul spel det !  de måste ju röra på sig hela tiden, och det är ju kanoners !

Nä nu ska jag nog pröva mig på att gå en kort sväng med stavarna igen då...

kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0