Underbar sportlovsdag !

idag har det verkligen vart en super-dag !

inatt vaknade jag 2 ggr av att det bara brakade till. en heeeel massa snö rasade från taket.. redan då insåg jag att vi skulle få en superfin dag ... mkt riktigt så var det +6 när vi klev upp!  underbart !!

efter att jag gjort mina ryggövningar, så tog vi med grannarna & for till min mor & far & grillade i deras fina kåta !  det är så himla mysigt där !!

vi grillade korv,pinnbröd,marshmallows.... och slutligen kex !  jadå, det funkade det oxå !  :)

sedan efter mat i maggen, sprang barnen upp till lekplatsen där, och gungade..lekte i snön & hade allmänt roligt ett par timmar !  Anton han spelade hockey med min far på gatandet var ju perfekt puck-fäste på vägen idag !  lagomt halt...  :)

vi har haft en jättefin dag verkligen !

nu sitter jag här i min ensamhet... barnen kom min mamma & pappa & hämtade för ett tag sedan, de ville sova över där... det var ju länge sedan sist.. säkert ett par veckor sedan  !  :)  men det är ju länge det för mina barn... de älskar ju & vara hos sin mommo & moffa !  <3

Så ikväll ska jag bara göra mina övningar, slappa, & kanske fixa barnens garderober... har fått en massa nya kläder av en vän ... alltid tacksamt !

imorrn vid lunch ska jag hämta dom, efter jag gjort min lilla promenad med stavarna... jag hoppas på att klara nån liten kilometer iallafall... sist gick det inte så bra, men jag ska kämpa..

nä nu ska jag kika på kläderna som skall packas in i garderoben...

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0