Det kom ett brev...

Jihoo!

idag låg brevet jag väntat på i låddan !!  :)

Fick all info från -hör & häpna.. RYGGINSTITUTET!!  underbart! och jag som trott jag skulle på smärtrehab.. och så hamnar jag på ryggis som jag velat hela tiden! fast egentligen har det inte spelat någon större roll vart jag hamnade...  :)

hursomhelst så stod det i brevet att den 31/5 kl 08:00 skall jag infinna mig på den första dagen på ryggis, sista dagen blir på självaste midsommarafton, 25/6 ! så då blir det 4 veckors hårdkörning med mig känns fantastiskt!!! 

Nu har jag hållit på & pysslat med att kolla de nätter vi måste ha hjälp med barnpassning, eftersom Thomas jobbar natt.. blir det lite knivigt emellanåt dessa veckor... men det verkar ha ordnat sig.. han hade ett ganska bra schema dessa veckor, det är ungefär 5 nätter vi behöver hjälp..
tur vi har både mina föräldrar & min bror som hjälper oss !!

Har pratat med grabbarna idag oxå om att jag ska åka iväg till S-vall några veckor.. och bara komma hem på helgerna... de tyckte att det var trist..men förstod att jag måste fara dit för att få hjälp med min rygg, så jag blir bättre ! det blir nog ett litet äventyr för dom med ! :)

allt detta med ryggis känns superbra tycker jag! det är vad jag velat i 8 år nu... så jag känner mig peppad till tusen !  har suttit & fyllt i en hel bok med frågor om min smärta &  annat de behöver veta på ryggis...


Annars idag så åkte Thomas iväg till skogs på sin övning.. kommer hem på söndag... får se vad jag & killarna hittar på i helgen... imorrn skulle visst bror & Milo komma & hälsa på iallafall..
sedan ska jag vara chaufför åt några kompisar på lördag när det är matstafetten...  :)

Nu börjar mina ögon känns trötta... måste nog sussa nu ...
kram på er alla !


Kommentarer
Postat av: kattis

tjenis

vad jättebra att du äntligen får komma på ryggis!!

du har ju frågat om det några gånger.....;)

grattis till det och lycka till!!

2010-05-07 @ 20:37:37
Postat av: vickan

Tack ska du ha Kattis Pattis! miss you.. hoppas allt är bra med er.. kram!

2010-05-07 @ 22:16:53
URL: http://vickkanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0