En dag fylld med skoj !

Gokvälls!

snacka om att man blev överraskad när vi klev upp, och jag gick ut på altanen & kände VÄRME !!  åh så varmt & härligt det har vart idag !

efter lite fyrhjulingskörning med Hampus, for jag en sväng till staden för att handla lite käk inför grillningen vi hade ikväll, så for jag in till brorsan en sväng & fick ta en liten cykeltur med Milo oxå !

väl hemma igen, så grejade vi med grillningen , sååå himla gott var det ! och sååå härligt att sitta på altanen & avnjuta middagen... myspys !

efter middagen gick vi allihopa på en prommis ner till älven sedan tog vi lite andra vägar hem, vi gick över berg & dalar...  :) jättehärlig prommis var det !

sedan fick vi för oss vid halv åtta snåret att åka ner på golfen, det var ju premiär idag ! och eftersom våra barn är värsta nattugglorna, så vart de superglada att vi skulle åka & spela!

och för mig gick det riktigt bra ... gick runt på 44 slag ! bra start på säsongen....  :)

äntligen fick jag vinna oxå...  :)

nu är jag trött i både ryggen & resten av kroppen... så nu blir det lite "Vampire Diaries" sedan sooooova...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en mysig dag.

Tack för tippset om vattenballonger på studsmattan. Det lät roligt. Bättre än hårda leksaker som kan komma flygande....

2010-05-14 @ 08:40:14
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0