En underbar familjedag!

Idag & ikväll har vi haft en riktigt härlig familjedag !

idag efter skolhämtningen kom Milo & min lillebror, åsså min fader hit på lite fika, de var här bra länge.. vi hann med att vara ute en hel del,gå i skogen.. filosofera... :) mycket trevligt!

sedan när de åkte hemöver mot remsle, lekte killarna med grannbarnen ett tag, sedan vart vi bjudna till remsle på hemgjord pizza ! och nåt sånt tackar man ju inte nej till!
så vid halv sex tiden startade vi bilen hemifrån med destination skedom !
fast först vart det en sväng upp på OK in i biltvätten... det gilalde killarna skarpt!  ett riktigt litet äventyr !  :)
bilen blev som ny, så totalt igendammad som den blivit under vintern & slasket...  :)
uppe på skedom hos mina päron fick vi en hur god pizza som helst! sedan stack grabbarna upp på deras fotbollsplan som vanligt för att lira ! bror & Milo var oxå där & käkade, så vi har nästan umgåtts hela dagen... vilket har vart väldans mysigt !

vid 20 tiden for vi hem mot Hjältaskogen igen.. mätta & väldigt nöjda efter en underbar dag !
nu ikväll har jag fått mig en överraskning som heter duga oxå!
jag satt & slöade lite på facebook.. så gick jag in på en av våra grannarnas sida, och vad ser jag när jag kollar hennes släktband.. jo där hittar jag en av mina bästa kompisar på den tiden jag bodde i S-vall.. det visade sig att det var denna granntjejs brorsa ! helt sjukt vad världen är liten !

så nu har jag suttit & chattat lite med Micke, som kompisen heter, vi har nog inte surrats vid på sisådär 10-12 år... kul var det iallafall!

Nu har jag kollat lite tv, känner mig trötter som tusan... så nu gett jag sussa...
imorrnkväll ska jag vara chaffis på matstafetten ! kram på er!

förresten, glömde säga att jag var på utvecklingssamtal för Hampus igår.. han fick bara goda omdömen av sin fröken ! inte en enda negativ grej !  han var visst en av de klyftigaste i sin klass! lugn,duktig lyssnare,snäll,snabblärd...hade alla rätt på alla små tester de gjort på alla förskolebarn.. så man blir ju stolt alltså! nu tycker ni säkert att jag är asjobbig som skryter..  :)  men då får ni tycka det ! jag tycker man ska få vara stolt över sina barn så det så !  :)

Nä nu dax att sooooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0