Fullt hus!

Idag slutade grabbarna kl 12.. Anton hängde med en kompis hem, & jag fick med 4 barn hem !  :)
Syskonen Persson & Noak följde med Hampus hem till oss, sedan har det vart full speed med lekar av alla de slag härhemma!

Ikväll tog jag & Hampus en prommis, han cyklade, jag gick, härhemma i skogarna.. det är ju sååå himla fint ute nu tycker jag !

Imorrn bitti ska jag på möte hos F-kassan.. ska bli intressant.. de ska bara höra sig för angående ryggis, och om min fortsatta rehabilitering.. så det går nog bra!

Så har vi fredag igen imorrn... nu tycker jag tiden går alldeles för fort...

Imorrn har vi inte nåt på agendan heller... får se vad vi hittar på... kanske en sväng upp på skedom?
vi får se.

Nu är det dax för lite läsning...
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0