Måndag

Eftersom vi varit relativt fattiga den sista tiden, så har jag icke gratulerat min kära lilla svägerska på hennes 30 årsdag för hundra år sedan... hon fick ett vackert litet kort jag gjort, och en pytteliten blomma... men jag ska ju köpa henne något" riktigt" paket oxå!  nu till den stora frågan VAD?

Så Bettan , om du läser detta, kan du ge mig någe tips på vad du önskar dig? det skulle underlätta något otroligt för mig !  :)

annars har det vart en lugn dag, jag var & tränade lite efter jag lämnat kidsen på skolan, sedan hem & vilade... jag har vart jättetrött idag... vet ej varför..

sedan har Alfred hängt med oss hem efter skolan, så barnen har haft det jätteskoj idag!

vad mer? JO !  jag har fixat & trixat .. har skruvat ner dubbelgungan från gungställningen & tillverkat romerska ringar, ni vet sådana man kan hänga i armarna i, och så har jag satt upp dom där gungan satt !  det blev mkt bra ! kände mig som en riktig grovarbetare när jag letade verktyg i garaget !  :) fast T fick hjälpa mig att knyta fast ringarna i stången på gungställningen...

nu är det dax för lite tvprogramstittande... vill tipsa om en mkt bra radiokanal jag börjat lyssna på... Sveriges Radio Klassiskt.. väldans avslappnande..


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag önskar mig en påse glatt humör! Nu är jag iofs på bra humör redan så kortet jag fick räcker så bra :D

2010-05-05 @ 19:04:16
URL: http://www.bettansbetraktelser.se
Postat av: Bettan

En påsen glatt humör! Fast jag är redan på glatt humör så kortet jag fick räcker bra :D

2010-05-05 @ 19:06:15
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0