Matchdax & mera födelsedagsfirande!

Idag har vi varit & firat Loke som fyller 5 år idag! hurra hurra!! hos Annah & Stefan blev vi bjudna på fika, och barnen lekte som bara den..  :)

sedan åkte vi hemöver, då kom en vän på sin pippigula vespa på besök!  :) Moncke från min jobb kom & hälsade på, och hon hade med sig en jättefin krukros i rosa fin kruka !! till lilla mig.. hon är ju för gullig & snääll Moncke..  <3 vi satt & surrade & hade det mysigt på altanen ända tills det var dax för oss att fara på kvarterspremiär för Antons lag !

och vilken match superduktiga "Superhjältarna" gjorde ikväll!! det blev vinst mot Resele med 14-0-- så bra spelat av grabbsen! Anton var glad oxå över sina 5 mål han gjorde ! duktiga fotbollskillen... <3

Nu ikväll har jag kollat på en serie jag lånat av brorsan.. "Dexter" kanon bra serie alltså ! har redan sett 3 avsnitt! 

Nu är det dax för sängen.. imorrn ska jag bli fin i håret..  :) min frissa ska få testa en ny färg & slinga mitt hår i... ska bli skojskoj !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0