Nära nu...

Nu så är det endast 5 dagar kvar till ryggis !

känns väldans fint måste jag säga.. har börjat få lite separationsångest över att vara iväg från barnen bara... men jag försöker tänka positivt ! de får ju förhoppningsvis en piggare & gladare mamma tillbaks sedan !  :)

Vad har hänt annars då sedan i förrgår? njae inte så mkt... igår hade grabbarna matcher, spelade som vanligt asbra båda grabbarnas lag! heja Superhjältarna & Hajarna !  :)

Men igårkväll när vi kom hem var båda två lite halvhängiga... de la sig nästan på en gång... mkt ovanligt för att vara våra barn...

så har Hampus hostat sig genom natten tills idag oxå... så idag har han fått stannat hemma från skolan.. han har mest legat & tittat på film & byggt lego i soffan.. men ikväll har han verkat lite piggare...

Anton i sin tur hade ont i magen när jag hämtade han på skolan... sedan har han vart lite konstig i magen ett par timmar i eftermiddag... men ikväll har han vart som vanligt... skumt..

vi får se hur killarna mår imorrnbitti, om det blir skola eller ej...
Nu ska jag kolla på första eurovisionsemifinalen ! på torsdag är det ju dax för Sweden att kvala.. spännande !

Just det ja! en av våra favvobloggerskor i detta landet har ju fått en bebbe idag oxå! Katrin Zytomierska & Bingo Rimer har fått sin lilla Ringo !  :)

Hejhopp vänner !


Kommentarer
Postat av: Bettan

Vaddå? är inte Sverige redan med? (med så fina skor borde dom hon vara det)

2010-05-26 @ 20:09:56
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0