Önskelista... :)

Idag är det 1 vecka tills min 35 årsdag... eftersom jag alltid vart en lite framfusig & emellanåt fräck människa, så tänker jag vara lite anti-jante-lag & faktiskt skriva ner vad jag önskar mig... för så gör man ju inte! säger vad man önskar sig... skämmes på mig!  :)

Så här ligger det till:
* Pengar...
- bidrag till vad jag velat haft många år, men alltid glömt att säga det, slipade solglasögon! jag kan aldrig ha solbrillor eftersom jag ser så himla dåligt, då sitter man där & kisar så man blir rynkig ..  :)
så jag skulle vilja ha råd med ett par brillor med styrka från Bergmans Optik.

- bidrag till mina nya tatueringar..

* presentkort på Bodens...blommor är ÀLDRIG fel vad det gäller mig!
* presentkort på Gahlins.. pyssel ni vet..  :)

Sådär!
undra hur många jag retat upp nu då med att skriva vad jag önskar mig...  :)
kram!


Kommentarer
Postat av: vickan

Glömde ju meddela att alla som vill komma på fika på söndag är välkomna !! från klockan 12.. :)

2010-05-09 @ 12:45:31
Postat av: Pernilla

Härligt Vickan!! Klart man ska få säga som det är, önska på du bara. Vi är alldeles för mesiga i Sverige med sånt...........Kram på dig.

2010-05-09 @ 13:07:37
URL: http://familjenthomasson.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Klart du ska säga vad du önskar dig!!!

Jag önskade mig också bidrag till ett par slipade solglasögon. Var och hämtade dem i fredags. Hel nöjd och inte allt för dyrt heller.

2010-05-09 @ 22:16:05
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0