Överaskningarnas dag!

Goafton vänner!

Jag har haft en jättefin dag idag.. först iväg på klippning, som var mycket behövligt! som vanligt när jag går till min favvo-frissa blir jag supernöjd !  sedan hämta barnen på skolan & grannflickan oxå! sedan hem... mitt i allt upp-plockande av skolväskor & kläder, kommer min kära sambo med ett paket & ett brev..till mig..  <3  han hade skrivit ett så gulligt brev.. och paketet var en sprillans ny Nikon digitalkamera, cerise dessutom! :)  jag blev alldeles överraskad.. vilken kille ! allt detta fina fick jag i för-födelsedaxpresent, och i 10 årsdag present... <3 10 år av kärlek... vi firar vår dag tyvärr nu när Thomas åker iväg på övning , han blir borta tills söndagkväll... men vad gulligt av honom... mitt hjärta..

resten av dagen har gått åt till att försöka lära mig lite av alla miljoners finesser som denna underbara kamera har ! den verkar heeelt fantastisk !
nu måste jag bara komma på nåt bra till Thomas kommer hem... nån fin överaskning till han oxå! jag hade ju inte köpt något alls jag.. eftersom han skulle vara borta på vår årsdag... :) men jag ska nog klura ut något...  :)

nu säger jag kram & gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte helt fel med en present bara så där.

2010-05-06 @ 15:05:54
URL: http://www.youaremyworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0