Soooool !

Ojojoj vad soligt & härligt det har vart idag!

vi har spenderat hela dagen utomhus.. utom några timmar nu ikväll..

i  förmiddags for jag & killarna på stan för att inhandla lite presenter... till Bettan & Thomas.

sedan blev det varsin glass på en parkbänk i solen på gågatan... helt underbart var det!

sedan for vi hemåt, och barnen har varit utomhus & haft loppis.. de sålde pepparkakor & saft.. fick iho några kronór faktiskt!  :)

vi bor ju inte liksom mitt i ett folkhav om man säger som så...  :)

har umgåtts med grannarna.. myst helt enkelt i solen ! man märker att man blir piggare när det är ljust & soligt hela dagarna.

vid 6 tiden for vi upp på skedom till mina föräldrar, där har grabbarna åkt sparkcykel,inlines & spelat fotboll med moffa !

jag har åkt staden runt & skjutsat lite vänner runt på "Matstafetten" det var riktigt skoj!

nästa år har jag bestämt att vi ska vara med, håller på att bearbeta min bror till att anmäla sig han & Bettan oxå! det vore riktigt skoj det !

nu ska jag se om grabbarna ska gå & lägga sig nångång på denna sida om dygnet...

imorrn kommer Thomas hem från skogen oxå.. vi har saknat honom..  <3

sedan är det fotbollsträningar för båda killarnas lag.. en bra dag att se fram emot helt enkelt!

sov gott allesammans, och till er som vart på matstafetten... hoppas ni inte mår allt för illa imorrn...  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0