varmaste dagen !

Helt otroligt vilken underbar dag vi har haft idag!

gick ut på altanen imorse vid 9:30, då var det +20.. Hampus blev så glad när han klev upp så han sprang ut helt naken på gräsmattan!  :)

Barnen har vistats utomhus i bara shorts ända tills nu ikväll vid 21 tiden..
Annars idag skjutsade jag Anton till Albin efter lunch.. sedan for jag & handlade allt till tårttillverkandet... och det är vad jag har pysslat med i några timmar idag... har gjort vanlig smörgåstårta..veggo-smörgåstårta... chokladkrämstårta..vit-choklad-cheesecake.. en kolasås som ska vara till cheesecaken... och nu ikväll har jag plockat fram resten av godsakerna ur frysen, så de får tina upp tills imorrn..

Nu ikväll fick jag strikta direktioner av mina barn att jag INTE får kliva upp imorrnbitti, de skulle komma med "mat på sängen" ..  :)  så jag får snällt ligga kvar då..  :)

Annars idag har Hampus kört 4 hjuling hur mkt som helst !  han har blivit så himla säker alltså!
åsså har han lekt med Jessica & Johannes.. sina allra bästaste vänner.. som han uttryckte sig..  :)

Imorrn hoppas jag på många fikagäster... allt fika måste ju gå åt... jag får ju inte ha bakat allt förgäves..  :)
men ni som tänkt komma.. kom gärna inte före 12... grabbarna måste ju få hinna med att " ge mat på säng"  som de sa...  :)

Kram på er & hoppas vi ses imorrn!


Kommentarer
Postat av: Fru J

Grattis på födelsedagen!

2010-05-16 @ 19:48:26
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: kattis

GRATTIS på födelsedagen!

2010-05-16 @ 21:46:58
Postat av: kattis

GRATTIS på födelsedagen!

2010-05-16 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0