1:a Advent!

Gomorron vänner!

Nu ska jag strax på jobbet... tänkte bara göra ett snabbt inlägg..

igår jobbade jag, sedan for vi på killarnas handbollsträningar.. duktiga grabbar vi har alltså !!

Efter några timmars spenderande på GB skolan, så for vi till kyrkan för att komma precis i tid till att vi hann se luciakortegen innan de for iväg mot staden !  Åh vad fina de var småflickorna...  Nathalie var så strålande vacker så ni kan inte tro...  <3

Sedan var vi kalla & hungriga... så vi gjorde en fuling & for & käkade middag på restaurang City, pizza-mumma det !  :)

Igårkväll hade vi lite adventsmys med ljus & pepparkakor ! 

nixpix hörreni... nu måste jag tjäna mitt leverbröd....  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0