Bak-dag !

Hellooo!

Idag har jag & grabbsen haft en riktig bak-dag !

Hampus & Noak fick helt & hållet själva göra chokladbollar.. eller tillslut blev det bajskorvar... de satt & fnittrade hela tiden de formade dessa "bajskorvar"... mums så gott !  :)

Sedan har vi gjort pepparkaksmuffins & kladdkaka som vi nu frusit in till att avnjutas vid ett senare tillfälle !

Vi har haft en riktigt suverän hemma-dag idag... nu ligger killarna & läser & busar lite i sina sängar.. jag inväntar "Robinson"

Idag har jag äntligen fått klart spelschema & lag inför cupen i H-sand... så nu ligger detta ute på hemsidan, ni handbollsvänner som är intresserade...  :)

Imorrn väntar jobbet igen... och vilket härligt jobb jag har !  jag trivs så himla bra med mina underbara arbetskamrater så ni kan inte ana...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0