Födelsedag & tårtor x 2 !

Hallå vänner!

Hoppas ni alla har haft en fin dag... det har vi haft !

elller, jobbet gick ju sådär... känner mig fortfarande inte helt kry alltså... hostar blod,är allmänt trött som fasen.. och näsan rinner som en vattenkran... huvaligen..men jag tog mig genom dagen på jobbet ändå...

for sedan hem & fixade middag, lillemannen hade feber när T hade hämtat barnen på skolan, så han har varit superhängig ikväll.. så pass dålig att han inte ens orkade följsa med till Milo på tårta... lille stackars Hampus...  :(

Det blev jag & Anton som for till Milo & grattade, han blev glad över presenterna- 2 "Halvan" böcker & en "Rorri" bil !

Nu har lillen fått alvedon & verkar sova lugnt... hoppas han inte blir sämre inatt..

Annars idag på jobbet så fick vi en superfin uppskattning från en anhörig... hon kom till jobbet med en tårta & var så glad över att vi var så fina... sådana saker gör att man känner att man gör någonting bra... att det finns de som uppskattar vårt arbete...

Imorrn jobbar jag kväll & även på onsdag... sedan är jag ledig i 4 dagar... har tagit semester en dag, på torsdagen, eftersom T far på hemvärnsövning till H-sand i dagarna 4...så då slipper vi ordna barnvakt den dagen efterom jag skulle ha jobbat hela dagen... men det känns skönt att vara ledig några dagar så man hinner återhämta sig från diverse krämpor känns det som...

Är lite less nu att jag vart dålig ett tag... har inte kunnat träna på 1 vecka... känns inte kul.. nu vill jag bli frisk så jag kan köra igång igen !!

Nä nu orkar jag inte mera idag... nu ska jag sova.. kram & gonatt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0