Handbollshelg!

Gokväll vänner!

Vilken otroligt skojig helg vi har haft !

Inte mycket vila.. full speed exakt hela tiden... massvis med jobb.. men SÅÅÅÅ himla kul!

Anton har spelat hela fredagkväll,lördag & söndag, har gått jättbra för SHK denna cupen !

Men nu så är han verkligen heeelt slut..  :)  men han tycker verkligen att det vart skoj som tusan denna helgen! han gjorde ungefär 20 mål under denna helgen så han är nöjd...  :)

Idag har det vart Hampus dag med matchspel hela eftermiddagen.. han har verkligen en riktig "vinnarskalle".. på både gott & ont... men det är bra att han vill vinna.. helt klart...men han blir såååå förbannad när han förlorar...  :)

Hampus spelade 3 matcher, och av lagets 11 gjorda mål, gjorde Hampus 9 st !  kanonbra av honom det !

Nu råder lugnt härhemma... slut på lovet oxå... så imorrn är det skoldax igen.. jag tror nog att killarna tycker att det ska bli rätt kul iallfall...  :)

Imorrn kväll ska vi på kalas oxå !!  Milo -vår lilla älskling fyller hela 3 år !!

Så imorrn efter jobbet & middag ska vi fara dit...

Jobbet ja... nu känns det som om man skulle behöva semester efter denna helgen...  :D  nejdå, min förskylning har oxå börjat gett med sig... men jag har lite svårt att sova på natten... är helt igentäppt.. men det är bra att det börjat släppa.. ingen feber har jag mer iallafall.. så det får jag väl vara glad över...  :)

Nä nu ska jag läsa lite... sen sussa.... upp klockan 5:30 imorrn så då ska jag vara piggelin!!!! wohooo!

Kraaaam! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0