Skola,samtal & Handboll!

Japp,det är vad gårdagen handlade om...  :)

Jag var ju leidg igår, så då passade jag på att hälsa på i Hampus klass hela skoladagen.. det är verkligen superskoj att vara med sina barn 1 dag varje år i skolan !  det borde alla föräldrar pröva på tycker jag- så har jag gjort varje år sedan Anton började Förskoleklassen... och snart är de ju så stora att de ABSOLUT inte vill ha med en i skolan..  :) så då får man liskom passa på medans man får..

Och jag förstår verkligen att barnen är trötta efter en skoladag.. det är inte lätt att gå i skolan...mkt intryck & mkt att lära in... jag tycker alla barn gör det fantastiskt bra!

Och barnens skola är suverän ! på alla sätt & vis... lagom liten.. FK-3:an... jätteduktiga & snälla lärare & barn !

På e.m efter skolan, innan det var dax för Antons Utvecklingssamtal, så for vi med grannarna & fikade på Westerlunds.. mkt trevligt!

Sedan hängde Hampus med Ronny & ungarna hem hit till Hjälta, och jag & Anton for för att ha samtal med fröken... och som vanligt gick allt superbra för vår storkille !  han sköter sig exemplariskt ! sikken tur...  :)

Jag känner verligen att det är tur att de har ärvt sin fars mattesnille-huvud... för inte är det ifrån mig! båda grabbarna ligger snäppet före i sin matte, det är ju skoj !

Igår kväll var vi på Antons handbollsträning... igår var det 32 barn där... helt sjukt vad mkt barn som är med i handbollen !!  så skoj !
Nu på Lördag ska vi på cup till Härnösand, alltid skoj att fara dit ! men det blir rätt långa dagar.. vi åker redan vid 8... hemma vid 19 kanske.. jag skulle ju ha jobbat hele helgen, men på lördagen har jag tagit semester ! skönt att bryta upp helgen lite...

Nä idag är jag ledig... vad som står på mitt schema idag är att plocka iordning lite i kaoset härhemma... sedan ska jag baka med grabbarna.. Noak skulle hänga med Hampus hem, så då ska de får baka lite gott!  :)

Ha en fin vinterdag på er allesammas... kraaaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0