Snart 1:a Advent!

Hej på er vänner!

Nu såhär i slutet på november tycker jag att tiden börjar att rusa fram!

Dessa få veckor innan jul, går så himla fort... synd tycker jag, eftersom jag fullkomligen älskar julen ! och allt pyntande,bakande & mysande som hör till !

Har inte tagit mig tid till att skriva något nu på några dagar... har haft så mkt annat för mig..  :)

Men det har inte vart nåt säskilt.. har jobbat på som vanligt, jobbar min andra helg nu i helgen.. sedan är jag ledig 3 helger... skönt !

Vi har i veckan tagit fram lite ljusstakar,stjärnor,hängt upp julgardiner, lagt på lite juldukar... lite glitter & girlander i taken... ja fixat lite myspys helt enkelt!

I år har jag vart otroligt duktig oxå !  jag har INTE tagit fram alla min tomtar ännu !  men jag har en känsla av att de kommer att åka fram kanske på söndagkväll...  :)

Idag slutar kidsen tidigt... så resten av dagen ska vi baka lussebullar & göra massor av julgotta! Hampus ville promt att vi skulle göra pepparkakshuset oxå... men där går gränsen.. jag sa att han fick lugna sig lite, man hinner inte med hur mkt som helst på 1 dag !  :D

Sitter nu & doftar på mitt härliga smältvax som ger ifrån sig sådana härliga dofter av nybakt pepparkaka....  jag har i ett par år köpt den här smältvaxen på Elisabeths Presenthörna-och det luktar såååå gott i hela huset !

Ikväll ska vi käka tacos & mumsa popcorn & kolla på Idol !  vår favvo-från första början-JAY är kvar ännu... och tro mig, han KOMMER att vinna hela altet!! sådan fantastisk röst...

Nä nu dax att hämta barnen & deras kompisar på skolan !

Kram på er & ha en fin adventshelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0