Tisdag- en helt vanlig tisdag..

Ja, snacka om total torka på en rubrik..det enda jag kan komma på är att det är en helt vanlig dag!  :)

Men det är ju dagarna som går..- som är LIVET !  :)

Jaja.. nog flummat av mig..

Gårdagen & dagen har spenderats hela långa dagen på mitt jobb, igårkväll var jag & Hampus upp till Långsele på kvällskvisten & hälsade på min moster, för att överlämna jultidningar.. vi blev kvar lite längre än beräknat, så det var raka vägen till sängen för killarna när vi kommit hem !

Hampus hade VIktor här igår oxå, så grabbsen hade väl spenderat största delen av e.m utomhus kan jag tänka mig.. Hampus är galen i snön !

Idag har grabbsen & T vart på brandstationen & lirat innebandy med Stefan & kidsen... alltid uppskattat av alla barn... både stora som små..  :)

Medans killarna lirade var jag ute & motionerade... så hårt att jag fick ett jädrans as-stort skvasår på hälen !!  skitskor jag hade kan jag säga !! inte gjorda att jogga i... måste skaffa mig ett par bra skor att ha utomhus & motionera i nu i vinter !!

Imorrn & på torsdag är jag ledig.. skönt det !

Och imorrn ska jag vara med Hampus i sin klass hela dagen ! ska bli lika roligt som vanligt!!

På e.m har jag utvecklingssamtal med Anton & hans fröken... lär nog gå bra det oxå... får vi hoppas..  :)

Nä nu ska jag kolla på "House"

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0