En härlig dag !

Idag efter jag lämnat barnen på skolan, tog jag en långprommis från skolan & runt i lite olika småvägar omkring skolan... det var verkligen jättehärlig frisk luft ute i morse !! lovely!

Efter skolhämtning har vi haft Madde & barnen här, samt min bror, Milo, & mina kära föräldrar på lite fika & surr !!  :)  det var verkligen en mysig stund ! älskar att ha en massa människor omkring mig...

Elias har alldeles nyss farit hem, nu har vi lite fredagsmys med dricka,popcorn & myyyyys !

Nu inväntar vi Idol !!

Imorrn har Hampus handbollsträning, sedan blir det nog ev en sväng upp på höstmarknaden! kanske en påhälsning på skedom hinns med oxå !  :)

Kram på er, nu börjar IDOL!!! heja JAY !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0