Fredag!

Härligt att ha en ledig fredag...  :)  har vart lite si & så med min ledighet nuförtiden känner jag...  är inne i mina intensiva veckor..  men snart så lugnar det väl kanske ner sig liiite iallafall...

Nu har jag lördag-söndag-måndag framför mig med 7-21:15 pass.... käns inte som om jag komemr vara hemma nåt överhuvudtaget.,..  och att sedan Thomas jobbar natt hela helgen han oxå, så kommer denna helgen att bli halvstrulig tror jag...  eftersom han börjar jobbet innan jag kommit hem på kvällen.... och att jag måste åka iväg på mitt jobb på morgonen innan han kommit hem...

jaja.. vi får väl se hur det blir....

sedan börjar det bli lite täppta näsor & lite halsont hos oss alla ... som sig brukar bli på hösten...

förresten, shit vad kallt vi hade i morse!  -14 hade vi ! så idag innan jag hämtar barnen, ska jag inhandla rejäla vinterstövlar till grabbsen, och täckisar till Anton... skulle behövt nya skor till vintern jag oxå.. men det hamnar i sista prioritering !

Vad har jag gjort i veckan förutom att jobbat? nja inte mkt... hade föräldramöte för handbollsföräldrarna i onsdags.. i gårkväll fick vi besök av min bror m. familj, samt min mor... mkt trevligt!

Hampus hade Elias här oxå, så det lektes friskt!  :)

Har blivit undanskuffat med träningen denna veckan... var på gymet i tisdags... sedan har jag inte haft möjlighet & fara dit nåt mer... måste hoppas upp på orbitreken ikväll!!  kanske hinna med en prommis oxå...  jag är fullt medveten över att jag inte har möjlighet att hinna iväg på gymet flera ggr i veckan... men jag VILL hinna !!  :)

Nä nu ska jag strax börja åka mot staden för alla ärenden idag innan barnen slutar klockan 12...

ha en fin helg på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0