Halloween !

Gokväll vänner!

Hoppas ni alla haft en lika superkväll & dag som vi haft!

dagen startade med Hampus handbollsträning, gick superbra !  Sedan var det snabbt att skjutsa iväg Anton på badhuskalas !

lillen & jag for hem en stund medans Anton var på kalas, då packade vi påsarna fulla med halloweenkläder & annat skoj, och ikväll har vi vart på middag hos mina föräldrar..så himla mysigt!!  vi har vart där i många timmar, och Milo fick gå runt i husen på gatan där mina föräldrar bor, med Anton & Hampus & halloween-busa!!  det tyckte grabbsen var himla skoj !

mamma & pappa hade pyntat hela huset i halloween-stil... det var läskiga spindlar,nät,fladdermöss & hela skräck-kittet där alltså !  mkt uppskattat av barnen kan jag säga !

Vi hade verkligen en urmysig afton med familjen !!

På väg hem nu ikväll stannade vi till hos min arbetskompis Moncke & grabbarna fick visa upp sig-även jag var ju halloween-fin,,,  ;)   såklart hade hon 2 stora gottapåsar redo till killarna... snälla Moncke..  <3

Nu tar vi det lugnt i soffan... imorrn har vi en relativt lugn f.m.... bara mysa tills klockan slår 14 & det är dax att åka på Antons handboll.... sedan komemr dagen att förvinna i ett nafs !  kvällen består av att Hampus har 2 innebandymatcher.. Anton har 2 st innebandymatcher... och jag ska på handbollsmöte klockan 18:30 !  så vi är inte göralösa imorrn inte !  :)

Sedan har ju killarna lov nu oxå!  så de lär nog vara vakna länge nu på kvällarna i en vecka ! härligt!!

Nä nu dax att släcka datorn... kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0