Litet uppehåll...

Hallå på er !

Jag har haft ett litet blogguppehåll... har inte vart så på topp ett tag.. men nu så tar jag nya starka tag & kommer igång !

Ja, vad har då hänt under dessa 5 dagar ?  njae, inte mycket... livet flyter på sin normala gång.. har jobbat, tränat, umgåtts med min familj...

I tisdags hade vi planeringsdag med jobbet, alltid intressant.. både till det positiva & negativa...

I Onsdags var jag ledig & hängde med Anton på sin 2:a trumlektion.. han var så stolt över sin nya trum-läxbok som jag köpte till honom... nu väntar han ivrigt på att min bror ska ta med honom på Nyfiket & lira lite så fort de öppnar igen !  :)
Efter skolan i onsdags så for jag,grabbarna & 2 kompisar till dom upp till mor & far på skedom för att de skulle få åka lite inlines... himmel vad duktiga & snabba de var.. jag hann liksom nästan inte med... fick springa bra snabbt för att hänga med i deras takt..  :)


I går åkte vi skridskor på Nipvallen med killarna... det var längesedan nu.. så de vart såklart superglada !  men jag är inte funtad för att åka på mina gamla konståkningsskridskor... shit vad onte man får i fötterna !  men jag höll ut i över 1 timma iallafall! tycker jag gjorde det bra !  :)



Nu idag klockan 13:00 går jag på mitt helgarbete.. som tar slut på måndag klockan 12:00!
men innan jag börjar jobba idag, ska vi till Gurra & gratta honom på 2-årsdagen !
Så nu under helgen kommer jag praktiskt taget att bo på jobbet... men det är bara skoj att jobba så det gör inte så mycket !  :)

Nä nu ska jag vara extremt lat & lägga mig & vila & läsa tills jag ska hämta grabbsen... ha en fin helg på er allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0