" Livet- en berg & dalbana... "

Heeej vänner.. !

Igår var jag med Hampus på hans 1:a handbollsträning- som han tyckte var superskoj!! en hel hög med duktiga småkillar, 16 stycken rättare sagt!  från 6 st olika skolor dessutom.. snacka om att det blir ett stort socialt nätverk!  kanon!! hoppas på fler än bara Hampus från Rödsta...  men kanske det kommer det oxå!

Sedan for vi hem & hämtade Anton & stacke upp en sväng på höstmarknaden.. grabbarna fick köpa lite smått & gott... ni vet det vanliga.. sockervadd...munkar..lite godis... mer än så blev det inte denna gången!

sedan for vi på fika hos mamma & pappa, broder & familia var oxå där, mysigt !

Men jag har hamnat i någon sorts svacka... har haft huvudvärk ett par veckor... fast jag inte känner mig stressad eller så.. känner mig stark & så i ryggen, tränar,äter bra... men känner mig inte helt på topp.. visst, man kan inte vara på topp jämt, det fattar ju jag oxå...

men jag gillar INTE att må såhär .. känns lite som om min hjärna är på övertryck.. jaja, det är väl övergående !  snart fit for fight igen !!  HEJA MIG!!

Annars idag har jag jobbat, vart på Antons handbollsträning, sedan blev vi bjudna på pizza av mina heeeelt underbara föräldrar !!  tack !!  blir jag bara hälften så fin människa som mina föräldrar.. då ska jag vara nöjd...  just nu känns det som om jag inte helt räcker till... det är mitt dåliga samvete som spökar ... jag MÅSTE jobba mera på att SLUTA ha dåligt samvete över att inte räcka till... jag vet att jag gör så gott jag kan.

Nä nu har jag vädrat mig själv alldeles för mycket... nu ska jag vila i soffan & invänta "The Event"

Kram & puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0