Nu så helg! :)

Hejsan på er !

Idag klockan 12 avslutade jag helgens arbete... skööönt!!

for & tränade en snabb liten sväng innan jag hämtade barnen på skolan, Hampus råkade visst ut för en liten krock-olycka idag på skolrasten..  han fick en rejäl smäll på sina framtänder, så den ena högra tanden är nu lös.. men Hampus han är bara glad att han kommer att tappa ännu en tand inom kort!  :)

Vi får se hur det blir.. men det såg ut som om den var rejält lös.. tur det bara är mjölkisarna..  :)

Hursomhelst så ville han följa Noak hem & leka, så han är där nu.

Anton han tog med sig Gabbe hem hit, så nu sitter de med näsan in in datorn..  :)

Helgen på jobbet har faktiskt flytit på rätt bra... har gått himmelens fort !

Barnen har jag knappt sett... det blir ju så när man jobbar dessa heldagspass... men de har haft skoj iallfall! i lördags tog min mamma med dom på badet, sedan hade de vart på videoteket..lekt... vart med Milo... ja, de verkade ha hunnit med en hel del !  :)

sedan så fick dom sova över hos mamma natten till söndag... det var mkt uppskattat av kidsen ! och av mig..  :)

Idag har jag småstädat lite sen jag kom hem vid halv två... håller på att försöka få bort den enorma tvätthögen som blivit...  ska damsuga lite nu tror jag innan det är middagsdax !

sedan har jag lite administrativa uppgifter att ta tag i vad gällande handbollen... men det går ju rätt snabbt !

Imorrn är jag ledig heeeeela dagen ! wihooo!

ska träna länge imorrn bitti efter jag lämnat kidsen på skolan...  :)

Thomas den stackarn han har blitt sjuk han... han ligger isolerad just nu i sovrummet.. och får ej komma ut först han är frisk !  :)

Nä nu tror jag maskin nr: 1 med tvätt är klar... bara 3 kvar då.... 

Kram & Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0