Seminariumdax!

Tjing!

Snart ska jag åka iväg på seminarium på Hallstaberget !

Har längtat länge efter att få gå på denna föreläsning... den heter" Intergral Psykoanalys-Relationer-fungera bättre tillsammans med andra.."  ska bli väldigt intressant..kommer säkerligen att lära mig massor har jag en känsla av...  :)  som en kär arbetskamrat sa igår till mig: - Ja, du Vickan, det blir nog bra det där.. Psykosocial analys... PSYKO- det är du ju redan, kanske du ska bli SOCIAL  nu oxå då !  :)   mitt i prick kan jag säga !!  :D

Igår var jag & klippte mig oxå... som vanligt blev jag mkt nöjd! så nu är jag fin i håret igen!

Idag ska ju kära pappsen hämta grabbarna på skolan, sedan ska jag upp på skedom & hämta dom när föräläsningen är klar vid 16 tiden..

är ju ledig idag annars... min lediga dag innan jag går på arbetsveckan med ännu en jobbar helg- men denna helgen blir inte lika lättsam som den förra när jag bara hade en 7-21 dag.. denna helgen jobbar jag 7-21:15 både lördag & söndag !  men det lär nog bli finfint !!

Kan förresten påminna er som är intresserade att köpa jultidningar av killarna att det är sluttampen nu... vill ni beställa så hör av er, jag skickar in beställningen i slutet av veckan...

Nä nu måste  jag in i duschen..

Kram & puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0