Snart helg !

Som Hampus brukar säga: Vad veckorna går fooooort!!!

Jag kan bara hålla med...  :)  den här veckan är inne på torsdag nu.. tycker nyss det var måndag..

Jobbar 2 kvällar på rad nu, igår & idag.. sedan till 12 på fredag sedan är jag ledig 3 helger! fantastiskt !!!

Hade vart kul & göra nåt skoj i helgen nu när man äntligen är lediga... typ nåt partaj eller middag eller  nåt.. men det får vänta..ingen har liksom bjudit oss nånstans.. hehe... Vi har iallafall inget på agendan förutom att grabbsen har handbollsträningar, och att Anton ska på badkalas på lördag dag...
Nästa helge ska vi iallfall till min kompis Sandra, på sedvanlig novemberpartaj ! ska bli skoj !

Denna veckan har pengarna flygit bort..  Anton har fått nya vinterskor- 1000 spänn... men de är de absolut bästa som finns så det är han värd!  fatta att han har str 39 nu... större fötter än sin pappa..  :) sedan har han fått nya täckisar,jacka... Hampus han har jag typ 3 par täckisar, 3 overaller., 2-3 vinterjackor åt. så han lider ingen nöd på vinterkläder inte !  :)  han har fått nya superskor han oxå för den delen..  :)

Har hittat åt några gamla skivor med gamla digitalfoton på... så kul att se killarna när de var pyttiga...  :)
tiden går fort...  killarna fick titta häromdagen med mig på dessa foton & de hade riktigt skoj åt vissa av korten...

Nä nu ska jag småstäda lite innan jag ska iväg på jobbet!
Många kramar!


Kommentarer
Postat av: kattis

vad köpte du för skor och vart?

mina kids behöver oxå nya!

2010-10-28 @ 16:31:18
Postat av: Vicks

yoyo!!!

Anton: Power Boots-999:- Crispin//Nordlanders skor.

Hampus: höga kängor/stövlar typ graningekängor fast höga.. :) tål ner till -40 sas det.. dessa köpte jag på Granngården !

Hejhopp!

2010-10-28 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0