TGIF

Heej & Halååå vänner!

Äntligen har jag helg nu ! den här veckan har faktiskt vart lång på nåt vis.. kan bero på att det vart mkt jobb.. långa pass hela veckan..

Men nu så är jag ledig i 2 hela långa sköna dagar!!

Just nu sitter vi & myser i soffan, med grönsaker-dipp & popcorn & inväntar IDOL !

Grabbarna kollar på premiären av Barda.. deras favvoprogram på barnkanalen !

Får först & främst passa på att gratta min bror till hans nya jobb ! härligt!!

Idag blev vi tillfrågade & hänga med till S-vall på Himlabadet med våra kompisar, Annah & Stefan, såklart ska vi det ! ska bli superkul att kolla in nya badhuset! och helst tillsammans med goda vänner ! och kidsen blev såklart jätteglada över att få åka & bada med Noak & Loke !så det blir en heldagstripp till S-vall imorgon ! får se om jag hinner med att inhandla några nya byxor till mig själv... alla mina jeans är på tok för stora nuförtiden...  :)

Nä nu ska jag invänta IDOL !
kram & puss & ha en trevlig helg på er allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0