Dagarna flyyyyger iväg!

Tjoflöjt gänget !

Ja, då var veckan nästan halvvägs in mot helgen.. det går snabbt nu...

har jobbat, mkt trevligt måste jag säga! sedan har jag vart extreeeemt duktig & vart på gymet redan 2 ggr sedan i måndags! wohoo!!

I måndags jobbad ejag kväll, då var Thomas med grabbarna på nipvallen & de körde lite friidrott tillsammans med klubben, både Anton & Hampus fick testa Höjdhopp,längdhopp,sedan körde Anton kula,diskus & spjut som vanligt, men det var ju en övverraskning att även Hampus tyckte det var jättekul,speciellt med höjdhopp! han klarade 80 cm.. det är en bedrift det , halva hans längd hoppasde han ju ! :)

De hade kört på rätt hårt, det var slutkörda killar i soffan när jag kom hem från jobbet...  :)

Idag har grabbsen hängt med hem till Perssons & lekt efter skolan, de hade haft superskoj!
Annars ikväll har vi gjort alla veckans läxor... så kul att se vilka framsteg killarna gör!

På tal om barn... har ni tänkt på hur fantastiskt lyckligt lottade vi ska vara här i sverige.. hur bra de flesta barnen faktiskt har det ! vi har friskt vatten... fungerande avlopp..gratis läkarvård... jag är ju engagerad i UNICEF sedan en tid tillbaks, och de gör verkligen ett kanonarbete för alla världens barn... själv har jag varit världsförälder länge ... bli det ni oxå!

Imorrn är det dax för Superhjältarnas avslutningsfika härhemma... jag ska bjuda på maräng/daim tårta, lite kakor.. lite muffins & läsk ! sedan ska vi peppa grabbarna till att fortsätta nästa år oxå!  :)

Nä nu ska jag lägga mig med min nya bok:  Den döende Detektiven- Leif GW Perssons nya... asbra!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0