Fridayyyy!!

Så var det fredag ... veckan går fort !

Jag har jobbarhelg framför mig, men vad gör det när man har ett sånt härligt jobb med sååå goa arbetskompisar !!

I förrgår hade vi avslutning för Superhjältarna härhemma, det blev väldans lyckat! alla kom, utom 1 som var i Grekland..  :)

det fikades, spelades fotboll & lektes  för fullt här på gården !  :)

igårkväll var jag på möte inför handbollsupptakten... den ska vara söndagen 26/9 klockan 16:30 på GB skolan... så har ni några barn födda mellan 00-03 så är de varmt välkomna att få pröva på lite handboll!  4 ggr får barnen pröva på gratis, för att se om det är något de gillar !

Idag är jag ledig, har nyss torkat lite golv... känns skönt att ha det gjort..

efter jag hämtat kidsen på skolan ska vi dra ner på sportringen & inhandla lite nya träningsskor, och kanske några shorts & t-shirts... vi får se...

sedan resten av dage ska vi bara ta det lugnt... inte göra nåt speciellt...

Imorrn efter jag slutat jobba, klockan 13, så ska min kära kompis från S-vall-Åsa komma till oss & hälsa på ! ska bli så mysigt & få träffa henne & barnen igen... blir alldeles för långt mellan gångerna...

Nä nu ska jag koka lite gröööööööt !

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0