Frreeeeeddagsmyyyyys!

Goafton vänner!

Idrotts-skade utbildningen i K-fors i går var suverän! det var fullt hus, och vi hade supertrevligt verkligen, mkt bra & nyttig info där!

Idag jobbade jag till 16.. jag var sist från dagpasset att lämna jobbet..  :)
sedan for jag hemåt för att kramas lite med kidsen, ta familjen & hoppa in i bilen för att sedan fara & smaska middag på Kajsas ! åh så gott det va!! vi fick ju presentkort av våra kära "superhjältar" där, så idag tyckte vi att det var en fin dag att använda det! och billig ute-middag med dryck blev det !  4 pers = 60 riksdaler !  inte alls dumt !  :)
Sedan slog vi på stort & köpte hem 2 lådor Ben & Jerrys glass ! så ikväll har vi verkligen unnat oss mumma !!
åsså 3 hyrfilmer på videoteket bidde det oxå! så idag ahr vi skämt bort oss själva & barnen ordentligt! härligt med helg !  :)

Imorrn ska vi plantera ut alla ljung jag köpte igår, åsså ska jag & Hampus upp i skogen & hitta lite mossa !
mot eftermiddagen/kvällen ska vi till Oskar & gratta han på 4 årsdagen ! Hampus har faktiskt slagit in alla 3 paketen helt själv, och snyggt vart det !!

Nä nu ska jag ta min Björn Hellberg bok- "Den grå " och hoppa i sängen... puss & gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0