Lördag !

Idag trodde man ju att barnen skulle sova ut.. näää.. vad gör dom? jo, dom vaknar 6:35... t.o.m en halvtimma innan de brukar kliva upp när de går i skolan !  VA? man är inte van att de vaknar sååå tidigt!  :) men vi myste ner oss i soffan & kollade film.. "Prince of Persia" blev det! mkt bra dessutom!!

sedan har jag vandrat i skog & mark idag & plockat lite mossa & lite ris för att sedan sätta ut lite ljung & annat i blomlådorna..

efter detta så har vi vart & grattat Oskar som fyllde 4 år idag, fullt med trevligt folk & gott fika.. väldans mysigt!

till middag idag gjorde jag kött,pot.gratäng & vitlöksbröd med massa vitlök... mumma det !

har vart ute & gått med stavarna ikväll oxå, men det är ju så läskigt när det börjar mörkna, så det blev en kortare tur än vanligt...

Imorrn ska HAmpus kompis Loke komma & leka, sedan fyller Liam 11, så vi ska dit en snabbis & gratta honom innan det är dax för handbolls-upptakten på GB 16:30 ! hoppas det  kommer många barn.. ska bli skoj att handbollssäsongen kör igång igen, grabbarna har längtat...

Nä nu ska jag kasta barnen i säng innan jag själv somnar före...  :)


Kommentarer
Postat av: kattis

oj vad fin bloggen blev!!

2010-09-27 @ 09:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0