Onsdag.. redan !!!

Shit vad tiden gått fort denna veckan!

har mer eller mindre bott på jobbet några dagar.. och jag har 2 dar kvar , dock inte lika långa som de jag haft .. men iallfall!! känns OK !! har ett så pass givande & härligt arbete som jag tycker det är kul att åka till varje dag, så det är luuugnt!!

Idag hämtade min kära mamsen barnen efter skolan, sedan for jag upp dit när jag slutade klockan 16, då hade mamma gjort mat så vi åt middag där ! tacktack !!!

sedan hade hon fikat med grabbarna på stan, & handlat massa saker till dom... :)

När vi kom hem fick jag ett samtal från kulturskolan här i stan, som sa att Anton nu kommit in på sitt 1:a val- Trummor! så nu framöver varje onsdag mellan klockan 9:40-10:05 ska han banka trummor !! han vart superglad! jag tror nog min bror är minst lika glad över att sin systerson väljer att gå samma bana som han själv gjorde...  :)  minns kletiga dagar i vår ungdom då jag agerade frisör var & varannan dag med sockervatten för att få Jimmys tuppkam helt rak !! inte helt lätt när håret räckte honom till axlarna...  :)

Nu är det IDOL dax!

kram!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Grattis Anton, kul va? ska försöka fixa så att du kan träna trummläxor hemma i Hjälta.

2010-09-30 @ 01:04:38
Postat av: Fadern

OJ! jag tror att du har samma jobb som mej.M

2010-09-30 @ 01:09:04
Postat av: Fadern

OJ! jag tror att du har samma jobb som mig, givande och härligt,nya utmaningar varje dag, det är kul att inte veta exakt vad man kommer att göra när man kommer till jobbet:)hare bra dottern.

2010-09-30 @ 01:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0