Det är mycket handboll på schemat nu..

Goafton !

Nu är det smockat med lag,siffror,tider,datum & namn i mitt huvud.. herreguuuud !  :) men det är roliga arbetsuppgifter ! Det är bråda tider för handbollssäsongen nu ser ni... S-vall Cup 2 dagars i helgen, vi far med 25st 10 åringar.. och 10st 7 åringar ! vi kommer att ha en mkt skojig helg fylld av handboll må ni tro !
Det är en hel del grejor som skall fixas & trixas med innan det är klart för avfärd.. lag skall fixas.. det skall skrivas på hemsidan... fylla i blanketter... ja, en massa administrativa uppgifter.. som ju nu jag faktiskt tycker är skoj ! trot eller ej !  :)

Här hemma är lillen fortfarande sjuk.. men förhoppningsvis på bättringsvägen... håll tummarna..

Har hittat en massa gamla foton på mig sälv oxå.. som jag förgyller er med..  :)

Åsså ett recept på ett, som jag tycker verkar vara.. härligt kakrecept !  måste helt klart bakas härhemma kan jag säga !! hittade det via en annan blogg...

Nä nu måste jag ta & tagga ner lite.. sova... jobb till 15 imorrn.. sedan är jag ledig till 13 på måndag !! på fredag kväll åker vi ner till Thomas mor i S-vall, där vi ska passa på att hälsa på barnens farmor i samband med cupen ! ska bli trevligt !!

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0