Glad Påsk på er !

Goafton vänner !

Så var påsken här igen då ! och tänka sig att jag varit ledig !!  :)

Igår började påsken med äggjakt härhemma.. grabbarna fick massa ledtrådar & skattkarta av oss, sedan var jakten igång ! de blev mkt nöjda med fyndet...Sedan igårkväll var vi på en suverän handbollsavslutning på valla, start klockan 17:30.. vi var hemma vid 23:15.. så det vart en lång & superskojig kväll !!

Idag har

 vi haft besök av finaste Milo med tillhörande mor & far.. ingen bebbe än..  :)  pojkarna bytte påskägg med varann, åkte fyrhjuling, lekte & hoppade studsmatta ! sedan på eftermiddagen for vi till Perssons i Granvåg.. Alfred fyller 9 år idag ! HURRA HURRA !! där fick vi en massa gofika & en trevlig surrstund !

Nu ikväll har jag & Hampus vart på en cykeltur.. en tur som råkade bli över 2 timmar lång, eftersom vi fastnade i Granvåg hos Noak & Loke , där vi hamnade mitt i en fotbollsmatch, även jag spelade ! som en gud må ni tro...  :)
Sedan tog vi grabbarna på en mindre tur in till närliggande lekpark.. så jag & Hampus var inte hemma först vid 21:30.. men skoj har vi haft !

Nu ska jag jobba imorrnbitti, sedan är vi bjudna till snällaste mor & far på middag imorrnkväll ! gottgott !
Nu måste jag sova... trött som en gnu.. puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0