Snart faster igen !!!

Hellooo!

Ni må tro jag är nervig nu då !! I detta nu är min bror & älskade svägerska på förlossningen ! idag blir det bebis !!!!!

Och jag jobbar kvällspass på sjukan så det är ju superbt !!!  :) jag kommer få se bebis idag !!

Annars då?

Ja, påsken har kommit & gått.. i lördags fick vi en mumsig middag hos mor & far, sedan hela söndagen ägnades åt piffning på ranchen.. alltså framplockning av utemöblerna... krattning.. städning av altanen.. ja, piffning i största allmänhet ! och att allt detta städande kunde avnjutas i strålande solsken !!! vi har ju haft rena rama sommaren !!  lovely .

Grabbarna har haft kompisar hela dagarna & kvällarna, både i söndags & igår, inatt har vi även haft nattgäster, Elias. :)

Nu ska jag ta mig i kragen & utfodra barnen i huset, kanske dax för lite frukost !  :)

Sedan dax för jobb med min finaste MOncke !  <3

Puss & Kram !


Kommentarer
Postat av: Stefan

Det var träning igår...

2011-04-26 @ 15:04:56
Postat av: vickan

..jo jag vet ! jag jobbade jag ! :)

2011-04-26 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0