Välkommen hem...

.. till min kamera ! som idag har anlänt från Övik..hel & hållen !!  härligt med hederliga människor !! ni som läste för några dagar sedan , vet ju att jag glömde min kamera på bowlinghallen i Övik.. men nu är den åter hemma !  :)

Idag har jag vabbat med lillemannen... han har haft feber hela dagen, även igår.. men nu ikväll verkar det ha blivit liiite bättre iallfall.. förhoppningsvis är det på bättringsvägen !

Det var så fint väder mitt på dagen så jag lindade in honom i täcket som han legat i hela dagen, och så satte vi oss en stund i solen på altan.. det tyckte han va skönt.. en liten stund iallfall.. sedan gick vi in & fortsatte mysa ner oss i soffan..

Annars idag har vi inte alls gjort många knop härhemma.. tagit hand om sjuklingen har prio nummer ett .. så jag har hållt Hampus sällskap i soffan nästan hela dagen... lilla stackarn..

Imorrn ska jag jobba, T är ledig, så han skall vara hemma  med Hampus.. men jag slutar redan klockan 12 ! tjohoooo!

sedan är det handbollsträning med Anton på kvällen... det börjar ju närma sig cup i helgen nu ! S-vall denna helgen... Norge om några veckor, ska bli superskojsigt det !

Nä nu ska jag vänta in BB, sedan blir det gonatt !

Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0