Välkommen lill-fisan !!

Åh idag kom äntligen lilla bebisen... imorse vid 10 tiden, födde Bettan en underbart söt liten flicka på 3336g & 50 cm ! <3

Eftersom jag jobbade kvällspass, så sprang jag givetvis till BB & fick se den lilla sötnosen... åhhh mitt hjärta smälter... Milo var väldigt stolt över sin lillasyster.. de var så fina ihop.. när han stod & tittade i den lilla vagnen hon låg i..

Så nu är grabbarna härhemma överlyckliga över att ha fått en till kusin ! kanske hinner vi med att fara hem till dom & kika lite mera innan vi åker till Norge på fredag..  :)

Nä nu måste jag sussa innan jag ska upp & jobba igen imorrnbitti!

Puss & Kram på er allesammans!!

Kärlek !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0