Fiske & besök !

Helloooo!

I går for barnens farmor hem, vi har fått ha henne på besök några dagar... det har vart supermysigt !

Vi for till Aspsjön & fiskade en sväng igår på dagen oxå- mkt trevligt ställe... plockade massvis med blåbär gjorde jag oxå såklart ! :)

På kvällen var det dax för Antons fotbollsträning.. medans han & Thomas hade träning, så fixade jag & Hampus grillen på Faxängen & grillade hamburgare m. bröd till middag, lagomt tills träningen var slut !  myspysigt !! precis när vi satt i oss sista tuggan av burgarna, började skyfallet från himlen... snacka om tur med vädret...  :)

Idag kommer Mäklarn & ska fota huset... vi har redan hört lite folk som är intresserade... innan vi ens lagt ut det ! :)  vi håller alla våra tummar att detta med försäljningen kommer att gå snabbt !!!  att vi finner någon köpare snart !!! men det får vi hoppas att det inte blir några problem med... vi bor ju himla vackert !

Ikväll ska Hampus på kalas hos Viktor... imorrn ska vi på fest hos min faster i stan !  partyhelg !  :)  och på måndag drar skolan igång... men jag tycker det är bra på ett vis... nu kommer vi in i de normala äta-sova rutinerna igen... vi lever ju rena rama nattalivet på sommarn här i huset ! :) nattpigga & morgon trötta barn...  :) 

Storkillarna börjar i 2:an & 4:an... tiden går fort... och Anton som börjar på ny skola.. Nipan.. han tycker det ska bli hur kul som helst !

Nä nu ska jag plocka iordning lite...

Pusss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0