Mitt i veckan !

Himmel vad veckan går fort nu då !   snart halva veckan gått igen.. jag jobbade helgen, och igår.. och idag.. men nu så är jag ledig i 2 hela dagar !

Måndagen spenderades på nipvallen med Hampus & grannbarnen, jag tog ner dom en sväng för att de skulle få testa på lite längdhopp & löpning... som tur va så var det inga andra där & tränade, så vi hade hela nipvallen för oss själva !  så t.o.m jag körde lite längd..  hehe.. kom inte lika långt som jag gjorde i min ungdoms dagar direkt.. haha !  kanske hälften så långt.. på sin höjd hoppade jag 2.50 långt !  hehe...

Igår så jobbade jag dagtur... vid 10:30 ringde Thomas & sa att han var på väg på akuten med Anton... han hade ramlat illa på skolan..slagit handen, så nu efter besök på röntgen & akuten så har han fått höger handen/tummen fixerad i 2 veckors tid... stackars lilla Anton.. men han är vid gott mod, klagar inget alls nästan... förhoppningsvis läker det ihop snabbt !

Idag har vi haft kompisar härhemma.. vart & kollat på Anton lag som spelat match.. och fikat på Westerlunds !
Åsså har jag skalat hundra miljone äpplen & klyftat & fryst in nu ikväll !
Imorrn har vi Korpen-cupen hela kvällen, ska bli skoj som tusan !! men först imorrn ska jag städa...
Puss & Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0