Handbollshelg !

Helooooo vänner !

Idag har vi spenderat dagen i Ramvik ,Hälledalshallen, på den årliga Luciacupen !

Idag for vi med våra 03/04:or, och imorrn far vi med våra 01/02:or.

Dagen har varit hur kul som helst, visst det är massor att hålla reda på & jag är rätt så trött i skallen ... så pass trött att de ringde från Ica Remsle nu ikväll & meddelade att jag lämnat min plånbok där... :)  plus att jag även glömde meddela våra 01:or att det var inställd träning idag, pga att vi var i Ramvik med våra småttingar... jag måste skämmas ! fast iochförsig tycker jag att jag skall bli förlåten eftersom jag har hundra miljoner bollar i luften nu... :) min faster & jag kom på igårkväll att vi nog skall läsa till Projektansvarig.. vi skulle fixa det galant ! vi är lika skadade båda två... alltid vill vi vara med övverrallt !! :)

Efter handbollen, som våra grababr såklart gjorde hur bra som helst ifrån sig på, så for vi till finaste Madde & firade hennes 30 årsdag ! hurrahurra !!

Nu ikväll har jag städat lite, tvättat & packat inför morgondagen... nu tänker jag bara sitta still....

Vill bara ge er alla en stor fin helgkram... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0