Bak & Skiddag !

Goafton vänner !

Idag har jag vart ledig.. skönt det !  :)

Efter skolhämtningen for vi hem & packade piknikryggan & tog skidorna & drog på tur här i våra fina Hjältaskogar !
Det var verkligen en superhärlig eftermiddag,trots att det började regna på väg hem.. men det gled utav bara tusan kan jag säga..  :)
Väl hemma var det dax att börja med en lite sen middag, sedan gjorde jag detta fina recept jag hittat på en nyfunnen blogg.. Philadelphiaostbullar !  himla enkla att göra & mkt goda !! blev hur mkt som helst, så nu har jag att bju på ..  :)  Antons 10-årsdag börjar ju smått att närma sig oxå.. bra att ha lite fika då!

Imorrn är det jobbdax igen.. eftersom både jag & T jobbar morgon, så är mamma så snäll & ska skjutsa Anton på trumlektionen på förmiddagen... tack mamsen !
sedan imorrnkväll lär nog det flyta på som vanligt med handbollsträningar X 2 ... skojskoj!
Nä nu ska jag kolla reprisen av lite program jag missat.. kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0