Ledig Lördag !

Idag har vi vart lediga! underbart !

Men jag har tillbringat stor del av tiden i bilen..  :)  i förmiddags skjutsade jag Anton till en kompis i Långsele, sedan for jag upp & hämtade pappa på skedom, efter det for han & jag upp till kyrkogården för att kolla vart farfars grav låg.. vi hittade den tillslut, den låg jättefint till i den nyare delen av kyrkogården, där satte vi våra lyktor som vi varit & inhandlat, blev jättevackert...

Efter detta for jag hem en sväng & pysslade alla hjärtans dag kort med Hampus, sedan ringde en av hans kompisar, Elwin, som vi for in til staden & hämtade hem hit till oss, och strax efter det var det tid att hämta Anton vid 16 i Långsele...  :)

Vi har gjort pizza till middag, min kära mor kom & käkade med oss oxå ! alltid trevligt !

nu är vi mätta & nöjda & ska plocka fram lite karra & dricka till Mello som börjar snart !

Men nu är det först dax att skjutsa hem Hampus kompis , hoppas ni alla får en finfin kväll, vi har haft en superkväll hitills & den lär nog fortsätta i samma anda !!

Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0